לימודי איפור קבוע

אחד הטרנדים הגדולים שעולם הקוסמטיקה ראה בעשור האחרון הוא הופעתו של 'האיפור הקבוע'. נשים מאסו בלעמוד דקות ארוכות מול המראה כל בוקר או לבזבז חצי הפסקת צהריים בשביל למצוא פינה מוצנעת בה הן יוכלו לשלוף מראת כיס ולעשות 'טאצ'-אפים'. הרבה יותר כיף לפקוח עיניים בחיוך גדול כל בוקר, לשטוף פנים והופ – להרגיש ולהיראות 'מיליון דולר'.

מה זה בעצם איפור קבוע?

'איפור קבוע' הוא גישה קוסמטית שמשתמשת בעיקרון המזכיר את הליך הקעקוע, או כמו שהוא נקרא: מיקרו פיגמנטציה. במסגרת ההליך מוחדרים פיגמנטים בעלי צבע לאזורים בעור הפנים בהם מטפלים. פיגמנטים אלו מדמים את קווי האיפור שבדרך כלל נשים משחזרות כל יום באמצעים חד-פעמיים. השיטה גם יכולה במקרים מסוימים לתקן ולהסוות פגמים קיימים. נהוג להשתמש ב'איפור קבוע' באזורים ספציפיים: בגבות – באמצעות מיקרו פיגמנטציה יוצרים מראה גבות צפוף יותר, וקו גבות מחודד ומודגש יותר; בעיניים – יוצרים אייליינר קבוע ואלגנטי; ובשפתיים – עיצוב ותיקון של קו השפתיים ואפילו חיזוק גון השפתיים.

חשוב לציין כי לא כל קוסמטיקאית יכולה לבצע טיפולי איפור קבוע. ראשית, דרוש מכשור מיוחד באמצעותו מבצעים את התהליך, ולא פחות מכך דרושה הכשרה מיוחדת. כמו ששמו מרמז, 'איפור קבוע' זה לא משהו שניתן לשטוף עם מים או להוריד עם מסיר איפור. כשמחליטים על 'איפור קבוע' אין מקום לטעויות ועדיף שלא יהיו חרטות. העמדה הזו גוררת אחריות אדירה מצד המטפלת ולכן בכל קורס 'איפור קבוע' ההכשרה תהיה קפדנית ותיגע בתחומים שונים, מהכרת עור הפנים, הבנה של תורת הצבעים ועקרונות האיפור, דרך הכרת המכשיר והכרה של המינרלים בהם נעשה שימוש בתהליך המיקרו פיגמנטציה, וכמובן הכרה לעומק ותרגול מעשי של הטיפולים עצמם.

מדוע כדאי ללמוד 'איפור קבוע'?

העובדה שקיים היום פתרון שיכול לחסוך לנשים כל כך הרבה זמן ומאפשר להן להיות עם איפור סופר מוקפד ואלגנטי באופן קבוע, שלא נמרח ולא יוצר תגובה אלרגית, היא פיתוי שנשים רבות מתקשות לעמוד מולו. כרגע עושה רושם שהביקוש לטיפולי איפור קבוע רק הולך וגובר. במצב הנוכחי, כשהטרנד רק מתחיל את הזינוק ומספר המטפלות המוסמכות בשיטה עדיין נמוך, קוסמטיקאית עם מכשור וידע (ותעודה) לביצוע 'איפור קבוע' היא אשת מקצוע עסוקה שמשתכרת בהתאם. בנוסף, יש משהו יצירתי ומרגיע בעבודת האיפור שלא קיים בכל המקצועות הקוסמטיים האחרים. עבור הלקוחה 'האיפור הקבוע' הוא בעל אפקט מעצים וברוב המקרים היא תצא מהקליניקה קורנת – תרתי משמע. זו חוויה מספקת מאוד גם עבור המטפלת עצמה.

מי שרוצה ללמוד 'איפור קבוע' חשוב שתבחר במוסד לימודים מוביל המוכר על ידי משרד התמ"ת, כמו למשל מכללת 'היי קוסמטיקס' בראש העין, שמציעה עשרות קורסים ומסלולי לימוד במקצועות הקוסמטיקה.



בחזרה לכתבות ומאמרים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: