לימודי בניית ציפורניים

ציפורניים נשיות מחודדות הן אייקון אסתטי שנושא עמו כמה רבדים. מצד אחד הציפורניים משדרות לסביבה מסר עוצמתי בנוסח: "אל תחשבו אפילו להתעסק איתי"; מצד שני ציפורניים מטופחות הן גם מושא נחשק של נשיות מתפרצת. אז מה הפלא שהביקוש לציפורניים מושלמות רק גובר והולך?

המרדף אחר ציפורניים מושלמות

ומסתבר שהטבע לא ממש חנן אותנו בציפורניים בעלות המראה השורט והאייקוני. הציפורניים הטבעיות שלנו נוטות להיסדק ולהישחק ודרוש מאמץ רב בטיפוח טבעי של ציפורניים לאורך זמן. נשים מעטות עומדות במשימה. למזלנו, תודות למדע היופי ולטכנולוגיה, יש היום תחליף מלא שאפילו עולה על המקור: בניית ציפורניים. קיימות כמה שיטות וגישות שמאפשרות התאמה של ציפורניים מלאכותיות. חלק מהשיטות מבוסס על תשתית ציפורניים קיימת וחלק אחר מבוסס על ציפורניים מלאכותיות שמכסות את הציפורן הטבעית. חשוב לציין שבניית ציפורניים והתאמתן המדויקת לכל אצבע אינה פעולה טריוויאלית שכל קוסמטיקאית יכולה לבצע. בניית ציפורניים דורשת ידע מקצועי רחב והבנה באנטומיה של הציפורניים והכרת עומק של כל השיטות – את כל זה צריך ללמוד בבית ספר שמוכר על ידי משרד הכלכלה (התמ"ת), וככזה רשאי לחלק תעודה מוכרת בבניית ציפורניים לבוגרות שלו. קורס רציני בבניית ציפורניים יכלול עשרות שעות של לימודים תיאורטיים ותרגול פרקטי וסטאז' שמקנה לתלמידה ניסיון מעשי רב. על הידע המקצועי הזה צריך להוסיף עין טובה, חוש פיסולי אסתטי וידיים יציבות.  

מדוע ללמוד בניית ציפורניים?

בניית ציפורניים היא מקצוע מבוקש שמאפשר לנשים בכל גיל להרוויח סכום חודשי משמעותי וליהנות מאורח חיים עצמאי. כאמור, מדובר במקצוע שמשלב מיומנות טכנית עם כישרון, שלא מוגזם יהיה לקרוא לו – 'כישרון אמנותי'. יש המון ניואנסים בתחום בניית הציפורניים, ורק אשת מקצוע שמכירה את כולם יכולה להציע את הפתרון המתאים ביותר ללקוחה. בגלל העובדה שדרושים יסודות מקצועיים איתנים, חשוב לבחור בקפידה את בית הספר שבו תקבלו את ההכשרה. ההמלצה היא לבחור במוסד ותיק, מוכר על ידי הרשויות שגם מספק פרק זמן משמעותי של הכשרה מעשית (ניסיון זה חלק גדול מהסיפור). בהקשר הזה כדאי שתכירו את מכללת 'היי קוסמטיקס' בראש העין.

'היי קוסמטיקס' (High Cosmetics) נחשבת לאחת המכללות הקוסמטיות המובילות והטובות בישראל. המכללה מפעילה כמה מסלולי לימוד ועשרות קורסים ייעודיים לתת-התמחויות שונות בתחום הקוסמטיקה. מהכשרה של 'קוסמטיקה כללית', דרך תחומי נישה כמו 'קוסמטיקה אונקולוגית', 'איפור מקצועי', מזותרפיה וכמובן – קורס בניית ציפורניים.

עבור מי שמעוניינת להיכנס למקצוע, קורס בניית ציפורניים בראש העין במכללת 'היי קוסמטיקס', הוא הדרך הבטוחה להתחיל את דרכה בבניית ציפורניים ברגל ימין. מדובר בקורס הרציני והמקיף בישראל וההכשרה מתבצעת בידי צוות מורים שכולם נמנים על המומחים הגדולים בישראל לבניית ציפורניים.



בחזרה לכתבות ומאמרים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: