קורס איפור מקצועי

מבין כל המקצועות הקוסמטיים, אין ספק שעבודת המאפרת המקצועית היא זו שגוררת עמה את הלייף סטייל הנוצץ ביותר. אמנם יש הרבה מאפרות מקצועיות שעובדות מתוך קליניקה כמקובל ברוב המקצועות הקוסמטיים, אך למאפרת מקצועית יש גם אפשרות לבחור במסלול שיביא אותה לעבודה בהפקות אופנה, או בהפקות של קולנוע, טלוויזיה תיאטרון ואירועים, וזה כבר הופך אותו למקצוע מאוד מובחן. לכן המקצוע הזה גם קורץ לכל כך הרבה נשים, ומי שמחליטה לעסוק בו לא יכולה להרשות לעצמה לבחור מוסד לימודים לא מתאים.

תחום מקצועי מגוון

כמו שהזכרנו, תחום האיפור המקצועי הוא תחום מגוון מאוד, כאשר כמעט כל תת-קטגוריה דורשת התייחסות מקצועית ספציפית. למשל, באיפור ייעודי לקולנוע וטלוויזיה צריך להתאים לתוצאה הסופית ולהשתלב עם הצילום והתאורה, כמו גם צריך לדעת לעשות אפקטים מיוחדים באיפור כשהצורך עולה; איפור לעולם האופנה או איפור לאירועים מתאפיין בגלאמור גדול מהחיים, וכן הלאה.

תחום צד נוסף באיפור מקצועי הוא 'איפור גוף', שכבר מביא עמו תפיסה חדשה לחלוטין של קונספט האיפור. מאפרת מקצועית טובה יכולה להשתלב בכל אחת מתת-הקבוצות האלה כמו גם לקחת את ההתמחות באיפור לכיוון אחר לחלוטין כגון איפור רפואי שמסייע לחולים אונקולוגים.

אחרי שזה נאמר, חשוב לזכור שסדר היום בתחום האיפור המקצועי, בעיקר בעולם ההפקות והטלוויזיה, שונה מאוד מסדר היום של מרבית העובדות בתחום הקוסמטיקה. מאפרת בתעשיית הטלוויזיה או האופנה עשויה למצוא את עצמה עובדת ימים סביב השעון. זה בדרך כלל מאוד מתגמל כלכלית, והאווירה על סטים כשלעצמה עשויה להיות מהנה ומרתקת; מנגד, זה גם תחום מאוד תחרותי ושוחק וכמו בתחומים תובעניים ומבוקשים אחרים, דריסת הרגל הראשונה היא גם הצעד שהכי קשה לעשות.

איפה כדאי לעשות קורס איפור מקצועי?

כאמור, כאשר בוחרים קורס באיפור מקצועי חשוב לבחור בקורס שגם יצייד את המאפרת-לעתיד בבסיס איתן שיאפשר לה להשתלב באופן חלק בכל אחת מהזירות הרבות בהן דרוש איפור מקצועי. בית הספר עצמו צריך להיות מוסד בעל מוניטין עם מורים מהשורה הראשונה בתחום. בתי ספר טובים ומורים טובים יכולים לפתוח הרבה דלתות מקצועיות עבור הבוגרים המבטיחים של הקורס.

כשמדובר באיפור מקצועי, אחד המוסדות המובילים בישראל הוא מכללת 'היי קוסמטיקס' בראש העין, שנחשבת לדעת רבים למכללת הקוסמטיקה הרפואית הטובה בישראל. 'היי קוסמטיקס' מציעה מגוון מסלולי לימוד למקצועות הקוסמטיים, ובכלל זה קורס מתקדם באיפור מקצועי. חלק מהמורים בקורס האיפור המקצועי של 'היי קוסמטיקס', נחשבים למאפרים והמאפרות המובילים בישראל, כמו למשל, עדה לזורגן, ריקי פרץ או דובי פריגר.

הקורס עורך כ-15 מפגשים שמשלבים ידע תיאורטי והרבה מאוד ניסיון מעשי. במהלכו יתורגלו הדגשים השונים בעולמות המרכזיים של האיפור המקצועי: איפור לטלוויזיה, איפור במה ותיאטרון, איפור ערב, חתונות ואירועים, איפור אפקטים לקולנוע, איפור להפקות אופנה, ציורי גוף ועוד.



בחזרה לכתבות ומאמרים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: