קורס בניית ציפורניים – הדרך המהירה להכנסה מכובדת ועבודה מהבית!

מה משותף ליאנה, מזכירה רפואית מחולון; אביגיל, פקידת בנק מראש העין; ואסמה מנהלת חשבונות מבקה אל גרביה? ובכן, שלושתן הפכו לאימהות, מאסו בקריירה הקודמת שלהן ולמדו יחד בקורס לבניית ציפורניים במכללת 'היי קוסמטיקס' והיום עובדות מהבית בתנאים שלהן ולא מסתכלות אחורה.

לא לפחד לצאת לדרך עצמאית

יאנה, אביגיל ואסמה הן רק שלוש מאלפי נשים בישראל שבשנים האחרונות עשו מהפך אישי ועזבו קריירות "מבטיחות" בשביל לעסוק בתחום הקוסמטיקה והיום הן הרבה יותר מאושרות. למרות הסטיגמה שדבקה, שלא בצדק, בתחום הקוסמטיקה יותר ויותר נשים מוצלחות ומשכילות עושות את הדבר הנכון ויוצאות לקריירה שנייה בענף הטיפול הקוסמטי.

באופן שאולי יפתיע אתכם, מבין עשרות מקצועות הקוסמטיקה, תחום בניית הציפורניים הוא אחד מאלה שמושכים הכי הרבה נשים שרוצות לעשות מהפך בחיים ולהתחיל לעבוד מהבית. למה דווקא בניית ציפורניים? מדובר במקצוע שדורש ממד של יצירתיות ודיוק. חלק גדול מהעבודה הוא עבודה אישית  הדורשת ריכוז ושקט – ההפך הגמור מעבודת המשרד, ועדיין עם ממד של מקצועיות ואחריות שנשים רבות מעוניינות שיהיה נוכח בחייהן המקצועיים.

הביקוש ללק ג'ל ושיטות נוספות של בניית ציפורניים רק הולך וגובר ותמיד יש צורך בנשות מקצוע טובות ורציניות.  מבחינת תשתיות וציוד ניתן לבנות בקלות פרקטיקה ביתית לבניית ציפורניים, שגם לא תתפוס הרבה מקום, גם תהיה מקצועית לעילא וגם תדרוש השקעה כספית מועטה. למקצוענית בתחום, שיצרה לעצמה מוניטין כאמנית לק ג'ל, התמורה החודשית מכובדת. מקצוענית עם שם טוב בבניית ציפורניים יכולה להגיע להכנסה חודשית גבוהה ועדיין להשאיר לעצמה פנאי למשפחה ולעיסוקים אחרים.

איפה לומדים בניית ציפורניים?

אחרי שביססנו את העובדה שבניית ציפורניים היא דרך מהירה להבטיח הכנסה מכובדת ולעבוד מהבית, השאלה המתבקשת היא: איפה מקבלים את ההכשרה הנדרשת להסבה המקצועית? איך עושים את זה תכלס? ובכן, הבשורות הטובות הן שפועלות היום בישראל כמה מכללות מקצועיות שמתמחות בתחום הקוסמטיקה. חלקן אפילו מכללות מורשות מבחינת שירות התעסוקה. למה זה חשוב? כי בהרבה מקרים של הסבה מקצועית נשים זכאיות לסיוע במימון שכר לימוד מהמדינה. אישה שזכאית לסיוע וקיבלה הפניה מלשכת התעסוקה יכולה לפנות לאחת המכללות המורשות, להציג את ההפניה וללמוד בעלות מופחתת.

אחת מאותן מכללות מורשות היא מכללת 'היי קוסמטיקס' בראש העין. 'היי קוסמטיקס' מציעה קשת רחבה של מסלולי לימוד בתחום הקוסמטיקה והקוסמטיקה הרפואית ובכלל זה קורס מקצועי לבניית ציפורניים. במהלך הקורס ילמדו התלמידות שיטות שונות של בניית ציפורניים ויתרגלו אותן מעשית. בסיום הלימודים הם יקבלו תעודה שמוכרת מטעם משרד העבודה, אך חשוב מזה – יהיו להן את כל הכלים להתחיל לעבוד מהבית בבניית ציפורניים ולהרוויח. תשאלו את יאנה מחולון, אביגיל מראש העין ואסמה מבקה אל גרביה.

 



בחזרה לכתבות ומאמרים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: