קורס הרמת ריסים

כל מה שרציתם לדעת על קורס הרמת ריסים
הופעה חיצונית מושלמת זה משהו שהרבה נשים וגברים שואפים לו, כי כולנו רוצים להיות אנשים יפים שתמיד אומרים להם כמה הם נראים טוב. חלק מההופעה החיצונית שלנו זה הבגדים, ואילו חלק אחר זה טיפוח הידיים, הרגליים והפנים. בשנים האחרונות השאיפה היא שיהיו לנו ריסים כמה שיותר ארוכים ויפים, ולכן זה לא מפתיע שהרבה אנשים רוצים לעבור טיפול של הרמת ריסים, כי זה מחמיא לעין והופך אותה לעוד יותר יפה. זה נשמע לכם מוכר כי אתם חיים ונושמים את התחום הזה? אם כך, למה שלא תעשו קורס הרמת ריסים שיאפשר לכם להיות אנשי מקצוע שעושים טיפולים כאלה לכל מי שרוצה להיות כמה שיותר מטופח ויפה?

ללמוד במקום ששווה את ההשקעה שלכם
זה לא משנה אם אתם בוחרים לעשות קורס הרמת ריסים או שאתם רוצים לעשות קורסים אחרים, כי בכל מקרה זה ידרוש מכם להשקיע לא מעט זמן וגם כסף. זו הסיבה לכך שאתם צריכים לבדוק היטב איפה אתם לומדים את הנושא הזה, כי מעבר לכך שהלימודים צריכים לתת לכם תעודה הם גם צריכים להיות מעניינים ובאמת יעילים. לכן אחד מהמקומות הטובים ביותר שבהם תוכלו ללמוד על תחומי הקוסמטיקה השונים זו מכללת הי קוסמטיקס, ואתם תראו שעם לימודים כאלה אתם תהיו אנשי מקצוע עם הרבה מאוד עבודה. זה לא משנה אם תעשו טיפולים של הרמת ריסים, פדיקור או מניקור, כי בכל מקרה אחרי לימודים במכללה הזאת יהיה לכם הרבה מה להציע ללקוחות שיפנו אליכם.

לימודים שיש בהם גם חלק מעשי
חשוב לדעת שלא בכל מקום הלימודים כוללים גם מספיק תרגילים מעשיים, וכאשר מדובר על תחום כמו הרמת ריסים יש משמעות אדירה לנושא המעשי. אתם לא יכולים לצפות מהלקוחות להגיע דווקא אליכם אם לא באמת עשיתם תרגלו במהלך הלימודים ואם אתם יודעים איך להרים ריסים רק בצורה תיאורטית. לכן כדאי לבחור במסלול לימודים שכולל גם הרבה מאוד התנסויות, כי כל ההתנסויות האלה נותנות לכם את הניסיון שלו אתם זקוקים כדי להיות אנשי מקצוע מצוינים.

ליצירת מראה ריסים מושלם וטבעי ביותר ללא תוספות וללא תחזוקה

ע"י הרמת הריסים מהשורש ומתיחתן לכיוון הגבה ,על בסיס שתל שמשמש כשבלונה צורנית ומותאם לגודל הריסים באופן אישי. לאחר מתיחה ופתיחה מושלמת של הריסים מורחים 2 תמיסות בזו אחר זו בפרק זמן קצוב ואלו שומרים ונותנים לשערה את הצורה המורמת זקוף. מחזיק בין8-12 שבועות,בסוף התהליך – צביעת הריסים והדגשתן בשחור. 
 
משך הקורס: מפגש אחד 4 שעות 2 מודליסטיות.
כולל: ערכת עבודה המכילה כל הכלים לעבודה ותמיסות לכ30 טיפולים 
 
ההרשמה למועד פברואר בעיצומה


בחזרה לטיפולים קוסמטיים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: