קורס והשתלמות לקישוטי ציפורניים

למרות השם, 'קישוטי ציפורניים' זה עסק רציני שמגלגל מיליונים בכל שנה, תעשייה של ממש, שבשנים האחרונות נחשבת לאחד ממנועי הצמיחה של ענף הקוסמטיקה. הפרנץ' והג'ל לק, פופולריים היום יותר מתמיד. לא מדובר בסתם פופולריות, מה שמבדיל את תחומי קישוטי הציפורניים מטרנדים אחרים בעולם הקוסמטיקה זו העובדה שהתחום הזה לא מפסיק להתחדש. הקהל מחפש דגמים ושילובים חדשים של קישוטי ציפורניים ויש מקום ליצירתיות רבה מצד המעצבת, באופן שמאפשר הרבה יותר סגנון אישי מצדה.

הכי קרוב לאמנות

כאמור, תחום 'קישוטי הציפורניים' כולל ממד ייחודי של יכולת ביצוע, דמיון וכישרון אישי שהופך אותו להרבה יותר מסתם מקצוע קוסמטי. במובנים מסוימים מעצבת ציפורניים טובה היא אמנית לכל דבר.

מצד שני זה גם תחום תובעני יותר. למי שבחרה להפוך אותו לעיסוק שלה, אף פעם אין פנאי לשקוט על השמרים. תמיד חשוב להתעדכן בחידושים הטכנולוגיים והשיטות החדשות, כמו גם בטרנדים הקונספטואליים החדשים שמופיעים חדשות לבקרים.

לכן, עבור מי שרוצה לעסוק במקצוע קוסמטי שגם מאפשר לה לבטא את עצמה וגם מאפשר להגיע לרווחה כלכלית, תחום קישוטי הציפורניים הוא בחירה מצוינת. מדובר בתחום מקצועי מגוון מאוד עם הסתעפויות ותת-התמחויות – מהלק ג'ל הקלאסי ועד המניקור הרוסי כשבתווך יש שלל אפשרויות נוספות. חלק מהקסם בתחום הזה הוא שכמעט תמיד ניתן להעמיק, ללמוד ולהוסיף עוד כלי לארסנל המקצועי. 

מה לומדים בקורס קישוטי ציפורניים?

הקורס הבסיסי יכשיר את התלמידות בכל שיטות המניקור (יבש, רטוב או רוסי) וכמובן יתמקד בלק ג'ל ובדרך הנכונה לבצע אותו. בהקשר הזה כדאי להזכיר את קורס הלק ג'ל של מכללת 'היי קוסמטיקס' בראש העין. המכללה, שנחשבת לאחת ממכללות היופי המובילות בישראל, מציעה עשרות מסלולי לימוד של מקצועות קוסמטיים ובכלל זה קורס לק ג'ל. התלמידות מקבלות בקורס  הלק ג'ל של 'היי קוסמטיקס' בסיס תיאורטי ומעשי בלק ג'ל. כחלק מהקורס מקבלים ערכת לק ג'ל של 10 צבעים ומנורת לד, כך שמיד אחריו אפשר להתחיל הצעדים הראשונים המקצועיים בעולם המעשי.

בגלל שמדובר בתחום מאוד מגוון שלא מפסיק להתחדש, מכללת 'היי קוסמטיקס' עורכת השתלמויות מקצועיות בטכניקות שונות של 'קישוטי ציפורניים' גם עבור מי שכבר פועלת בתחום. השתלמויות אלה לרוב מועברות על ידי המומחים הגדולים בתחום ובשיתוף חברות קוסמטיקה מובילות.

לכן גם אם את כבר עוסקת בתחום תמיד שווה להציץ באתר של 'הי קוסמטיקס' ולראות אילו השתלמויות חדשות צפויות בקרוב. מעצבת ציפורניים מגוונת עם חותם אישי משלה יכולה לצבור מוניטין ולהפוך לאשת מקצוע נחשקת שהקליניקה שלה הופכת מוקד לעלייה לרגל, וכל סשן לק ג'ל אצלה עולה בהתאם.  

 



בחזרה לכתבות ומאמרים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: